Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere için dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun şehir analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, hasılat ve nazarıitibar alanları kabilinden değişkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz sinein farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, normal maliyette tasni zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişim fiilen emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geri plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle beraberinde bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz benek heybetli rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bili ve muhabere teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına dek iş vetirelerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma uyma eden yıllarda genel ağ şehir çallıkışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sürdürmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir çehre olduğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa daha var, o da şu: Web dizayn ve yazılı sınavm çallıkışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çallıkışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı şeşnda esaslayıp şirketin başlıca finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgani projenin hengâm içinde üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede devamlı yüzınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine rabıtalı. Yani yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, nihayetinde istenilen skorları vermemektedir.